مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-07سياسي

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان


جشن های مردمی عید غدیر از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان اصفهان شروع شده است در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل دست افکن دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان اظهار داشت: در جشن 8 کیلومتری اصفهان که از پل شهرستان تا پل مارنان برپا شده موکب ها تا امروز از ساعت 19 تا 21 میزبان مردم هستند.

وی با بیان این که 110 ایستگاه صلواتی و موکب در این مسیر به مردم خدمت رسانی می کنند، افزود: در این مسیر 8 کیلومتری برنامه های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

جشن های مردمی عید غدیر که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان شروع شده در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

پخت کیک 110 متری مجید اصلانی مسؤول بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان اظهار داشت: کیک110 متری به وزن 1500کیلوگرم برای 15000نفر پخته می شود.

وی افزود: این کیک را 50 نفر از اساتید حرفه ای قنادی اصفهان باهمکاری قنادی ماهنوش سپاهان شهر، قنادی شیرین پاش، بهارستان، اتحادیه گز و شیرینی اصفهان، شهرداری منطقه یک، اتاق اصناف، سازمان بسیج اصناف و مدیریت چهارباغ عصر امروز در گذر تاریخی چهارباغ آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان